ååååh jag är så kass

Jag är ju tydligen helt helkass och bloggar absolut INGENTING! Det beror inte på att jag inte har något att blogga om, tröttnat eller bara vill vara elak, utan verkligen BARA på att jag inte har tid! Det händer en massa nu, varit på semester, håller på och gör massa förändringar i mitt liv, börjar skolan nu i veckan, vänder uppochner på mitt hem, och massa annat. Jag kommer skriva TUSEN inlägg så fort det lugnat sig lite, om någon vecka, men tills dess är det nog lite småtyst.

Att njuta av så länge är den korta sammanfattningen av lite jag gjort de senaste veckorna:
1. sett markoolio live. (för att älsklingsmarias mamma ville, men han var skitbra faktiskt =))
2. Varit bortrest i Småland med min Näbb en vecka. (brorsan deltog också några dagar)
3. Klappat kossor.
4. Shoppat smink och andra produkter från Kicks för 1200 vid ett enda tillfälle. (älsklingsmaria arbetar ju där, man får vara lite stödjande)

Så nu vet ni lite vad som hänt på senaste tiden, enormt mycket större och omvälvande saker är på väg men jag avvaktar lite med dem.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback