Ido-min-min-min--min-ido-ma-ma-ma-ma-min!

Min flicka har sin första stora kärlek. Den är en halvtom tub med Idomin. Försök inte ta den ifrån henne, hon blir våldsam. Jag är rädd att hennes viktiga övergångsobjekt här i livet ska vara en förpackning med fet salva, men eftersom jag fortfarande sover med mina nallar så känns det inte som om jag får klaga.

Igår så var det helvetesnattning, hon har inte mått bra nämligen, och då fick hon ha idominsalvan under nattningen också. Hon släppte den efter en stund, tack och lov.

På andra plats har vi en tub med apotekets vita vaselin. Den med rött lock.

Kommentarer
Postat av: jonna

hrönn är ganska förtjust i miniderm-tuben. vad är nu detta för hudvårdstema jag anar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback