usch

ikväll har varit min värsta kväll någonsin. Har ju varit tvungen att bygga om Elsas säng, och jag vet inte vad det varit med henne, men hon skrek och GRÄT värre än jag någonsin hört HELA TIDEN. Jag försökte allt. Och Sebbe är som sagt borta. Och det var skitjobbigt med sängen och jag är helt förstörd nu. Och Elsa sover inte ens! SÅ jag har det värsta kvar.

Och ingen middag blev det heller, tänkte vänta tills sebbe kom hem för han skulle säkert vara hungrig. Så messade jag och bad honom ringa mig, så var de på något ställe och åt, så han blir ännu senare plus att han redan är mätt. Ingen mat då alltså. Och nu stänger affären om nio minuter och det hinner vi inte på, så det blir inget. Och jag är arg och ledsen och utmattad. Fy vilken jävla pisskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback