För sju år sedan

När jag läste Jonnas blogg (http://www.dignelius.blogg.se) så hade hon skrivit om var hon var för sju år sedan. Det är intressant att fundera över.
För sju år sedan var jag väl 16 och ett halvt. Jag började på Donnergymnasiet och läste Samhäll. Jag var tillsammans med en kille som jag var tillsammans med ganska så länge. Jag bodde såklart hemma hos mamma och pappa, och min bror bodde också hemma, samt vår hund.
Det är verkligen ett helt annat liv nu när jag försöker tänka tillbaks. Jag menar, jag har sedan dess hunnit gå klart gymnasiet, läst 25p fria kurser samt en hel jäkla socionomutbildning på universitetet. Jag har flyttat hemifrån och flyttat typ tre gånger sedan dess. Jag har fått barn, bildat familj. Jösses vad sju år kan göra stor skillnad :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vill knappt tänka på vad jag gjorde för sju år sen!! Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback