Vill ha!

Jag vill verkligen ha solhatten och klänningen från hm's a tribute to marimekko. Till Elsa alltså. Så himla himla söta, men jag märkte inte det förrän de var slutsålda. Det värsta är att jag var inne på en HM när de fortfarande fanns att tillgå, men visste liksom inte riktigt hur mycket jag skulle vilja ha den. Funderar till och med på att köpa en på tradera i storlek 74/80, och det är ju aaaalldeles för stort och kommer vara det hela sommaren, så det visar lite vilken nivå min desperation ligger på.
image101

Det är i alla fall urgulligt och Elsa skulle behöva en solhatt. Så om någon vet någon som köpt det här setet och kanske inte är helt säker på om den vill ha kvar det... så vill jag köpa det! Men man kan väl inte få allt.

Elsa börjar för övrigt bli stor nu, väger över 5,5 kilo och är över 58 cm lång, så hon är verkligen stor. Hon äter hur mycket som helst och verkar må väldigt bra. Fast hon gillar inte riktigt att det är så varmt, orkar inte riktigt äta hela måltiderna på en gång utan måste ta sovpauser och sådär. Och idag på morgonen så har hon småätit och storkissat hela tiden. Bytt fler blöjor redan än vad de flesta nog gör på en hel dag. Men hon blir bara gulligare och gulligare, och det känns som att vi fått lite rutiner med henne också, men det kastas väl snart om. Idag ska vi i alla fall åka in till stan och köpa gips och färg och sådär, så hennes små fötter och kanske även händer kan förevigas.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Hoppas allt är bra med er alla och att du får tag i klänning och hatt... Hoppas vi kan ses framöver.
Kram Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback