the not feeling good

Ja jag vet. Jag skulle ju börja blogga regelbundet igen. Men det är inte så lätt när man mår helt fruktansvärt dåligt. Verkligen inte. Förutom min jävla extrema trötthet och det äckliga dygnet-runt-illamåendet, som by the way skulle försvinna denna veckan men inte gjort det, så har jag den senaste veckan också besvärats av en hemsk hemsk HEMSK migrän.

Och mitt i allt detta ska jag orka gå i skolan, plugga självständigt, jobba på fritidsgården en kväll i veckan och jobba några vardagar/kvällar/helgdagar på rättspsyk. Det blir inte så mycket tid över, förutom den lilla tid jag får med sebbenäbb. Och den är ju helig. Och jag är ändå så trött hela tiden och har ont överallt så den tiden består ändå mest av att han hämtar te åt mig och jag ligger i soffan och ser döende ut. Ibland får han även väcka mig i soffan, tvinga mig att gå å borsta tänderna och tvätta ansiktet för att sen sova i sängen istället. Jag har somnat så mycket i soffan på senaste tiden att jag har fått skavsår på näsan efter min glasögon. Suck liksom.

Nu ska jag i alla fall iväg till skolan, sen handla, sen hem, äta och iväg till jobbet. Suck. Och när jag slutar jobbet klockan 22 så är det direkt hem och i säng som gäller för imorgon börjar jag jobba 6,45. Gaaah!

Om någon har några bra tips, mot trötthet, migrän, illamående osv tar jag emot dem tacksamt!!

Kommentarer
Postat av: Maria

ingefärste ska vara bra mot illamående! Det finns nog ingefärstabletter att köpa på apoteket, hör med dom där!
Har du fått kolla ditt Hb ännu? Be att få göra det i så fall och om det har sjunkit otroligt mycket så be att de gör en koll på ditt B12, jag hade B12-brist som de inte hade upptäckt om det inte var för att jag tvingade dom att kolla. Jag sov hela tiden, och då menar jag HELA tiden.
Det finns en miljon tips mot illamående och migrän, kolla in något föräldraforum och fråga så får du garanterat svar! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback