sleepy saturday

(vilket hett rubrik-tema jag kommit in på, nästan hetare än att jag nästan alltid innan hade rader ur låtar)

Idag har varit en sån sjukt sömnig dag. Gick inte upp förrän klockan var typ elva. SItter nu framför datorn som jag gjort heeela dagen känns det som (sitter vid den stationära, har suttit vid den bärbara, i soffan, framför tvn hittills) och har gjort noll av alla de fina planer jag hade på att fixa i ordning nu när det ändå bara var jag och kombon hemma, dvs när jag inte vart störd av sambons gullighet =)
Men, tvätta ska jag ändå lyckas hinna med idag! och om jag är riktigt duktig, kanske kanske kanske kanske baka en banankaka, eftersom jag har tre liite övermogna bananer liggandes i köket. Men vi får se (inte riktigt bästis med vår gasugn). Sötnosen kommer vid sex-tiden och då ska jag vara ledig!

Nu ska jag gå och ta ut handduken i håret (jaa! jag har varit så produktiv idag så jag har hunnit duscha! wow) och sortera tvätt eller något annat vettigt! Kanske äta lunch så jag får ner mina antibiotikatabletter, som för övrigt gör mig hur funky i magen som helst.

Ciao så länge! (hoppas alla märkt att bloggen lever igen =))

(p.s jag har världens klåda på utsidan av den nedre delen av båda mina vader, det ser nästan ut lite mörkt, som gamla ärr eller något, och jag tror jag har nått ärr från nått skrapsår på ena benet men inte på andra. Vad sjutton kan det vara? Klådan är helt out of this world! Är det ännu mer sjuka graviditetsrelaterade grejer som man bara får vänja sig vid eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback