freaky friday

Nä, idag har varit en rätt lugn, men lite ovanlig dag.
igår var det kanelbullens dag, och det vart väl sådär. Kombon kom hem med kanelbullar, jag hastbakade halv-bra kanelbullar (för att hinna innan sebbe kom hem), sebbe hade med sig några sjuka typ muffins från jobbet (seriöst!! VEM bjuder på MUFFINS på arbetsplatsen på kanelbullens dag??? Allvarligt!) Ingen riktig höjdardag i kanelbullens tecken, men mysig ändå.
Idag så har jag varit gräsänka då älsklingen är på konferens i storstaden. Jag har saknat honom konstigt mycket faktiskt, redan innan han ens skulle varit hemma från jobbet, men tråkigast är det ju nu vid läggdags. Har så himla mycket vant mig vid att han ligger bredvid, kan ju knappt somna när han surar och inte vill krama mig tills jag somnar, så ikväll är en tuff kväll =)
Jag är dock väldigt trött, har tillbringat kvällen i Partille hos min allra mest älskade Marias mamma, med lite folk, och det har varit väldigt trevligt! Ätit potatisgratäng, tittat på idol, fått massa barnkläder och massa annat. Roligt var också att en gammal kär, full vän ringde för att gratulera mig till bebisen. Jag har väntat på hans grattis och är glad att han vågade i onyktert tillstånd iaf =)

Det har varit en mysig dag idag, hade varit ännu mysigare om min näbbis låg och väntade på mig =)

Gonatt!

(ps. jag har fått grymt stor uppmärksamhet för storleken på mina bröst idag, känns helt surrealistisk. Hade aldrig väntat mig att det skulle vara så annorlunda, och folk skulle vara så annorlunda, bara för man fått större bröst. Stört.)

Kommentarer
Postat av: Killen med kollen som håller i bollen

jag har ganska feta minnesluckor men jag tror minsann att det var jag som grattade dig...

Postat av: lina

det var det verkligen =) full å go va du allt =)

2007-10-06 @ 12:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback