This cocaine makes me feel like I'm on this song

Idag har jag cyklat till och från gymmet där jag tränade i över en timma. Gud så skönt, verkligen! De senaste gångerna jag tränat har det varit korta pass och jättemotigt, men idag kände jag att jag kunde fortsatt länge än. Pga tidsbrist och att jag inte vill ha massa träningsvärk imorgon och sådär, så höll jag inte på i en evighet utan snarare en timma och en kvart ungefär.

Nu har jag duschat och gjort mig i ordning, ätit nyttig mat (kikärtor, sojabönor, quinoa, tomater och lite annat), diskat och ska snart ner i tvättstugan och vara ännu mer nyttig.

Ikväll kommer jag nog vara pigg och glad, vilket jag verkligen behöver. Jag har varit en liten gnällkärring den senaste tiden och kan behöva vara glad och bara mysa hela kvällen. Kan behöva gottgöra den stackarn som fått ta allt mitt gnäll också =D

Nu jäklar ska här sorteras tvätt!

tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig, för jag trodde att du fanns och väntade mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback