happylicious

Vissa saker ska man bara glädjas åt.

Som meleeerade ögon som blir turkosa i blixten.

image72

Och som människor som gör en glada och tycker om en. Oavsett vilka de är.

Jag kan nog vara lite dålig på att visa för de som jag faktiskt bryr mig om att jag faktiskt bryr mig om dem. Men det gör jag, varenda en av dem. Och vissa speciellt. Som orkar med frenetiskt bullbak, att få nycklar kastade på sig och att bli utstirrad på krogen för att undertecknad sjunger med och bänkdansar* konstant i en hel kväll med allt från Lena Ph till Ozzy i högtalarna.

Det är fint.





*Bänkdans, en vidareutveckling av stoldans. När man frenetiskt och med inlevelse dansar fast man sitter ner, på en stol, eller en bänk, därav stol-/bänkdans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback