Insikter

Alltså, Paris Hilton dricker ju aldrig diet läsk, för det är bara för losers. Jag har idag insett att det är ju faktiskt för losers att banta, eller typ inte äta allt vad man vill och sådär. Alla häftiga människor äter vad de vill och så är de bara galna och sådär och rör på sig mycket så man inte blir töntigt fet heller. Så därför ska jag äta resten av min halva chipspåse idag, och kanske något med fett till middag! Det ni!


Så nu ska jag vara häftig och dansa till Timbaland och häftiga Keri Hilson framför spegeln!
(ja jag dansade nyss till blå tåget - den ena handen vet vad den andra gör, så Timbaland is going to be a piece of cake)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha bra slutsats, bara för att Paris Hilton inte dricker diet så ska du äta en halv påse chips. HAHA!
Men det är ju att man om man rör på sej mycket mycket så kan man äta precis vad som helst.
Fast man ska ju tänka på insidan kroppen också med hjärtat och feta artärer och allt vad det kan vara...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback