utsliten

Herre jösses. Jag vill nog aldrig börja arbeta. Jag är helt utsliten och känner inte för något annat än att sova. Visserligen så är det extra jobbigt att praktisera 40h i veckan då man också arbetar en och en halv dag i veckan, tränar och försöker hålla igång ett hem. Än värre är ju att Jonathan också praktiserar och jobbar extra och även övningskör vilket innebär att vi ses ungefär fem minuter i veckan nu. Inte alls kul.
Idag är det meningen att Stina, min svägerska, och jag ska träna men jag har verkligen ingen lust. Allt jag vill göra är att sova. Det enda som gör att jag nog ska träna ändå är att annars får jag för dåligt samvete för att jag är hemma utan att städa. Det ser verkligen ut som lägenheten som gud glömde här hemma.

Jag vill bara kunna ta det lite lugnt, planera mitt liv och få det lite vårfint här hemma. Dock verkar inte de styrande makterna vara på min sida.

Nu är det dags att hetsa i sig lite mat innan träningen. Förhoppningsvis är jag lite piggare efter den så jag hinner med någonting ikväll iaf.

(just nu är jag på världens sämsta humör. kommer antagligen inte hinna äta innan jag ska åka och måste hinna med bussen. grrrrrrrrrr)


Kommentarer
Postat av: Hampus

Se det från den ljusa sidan: Det är inte vår än på länge så du behöver inte kämpa för mycket med vårstädningen...

2007-01-25 @ 20:50:43
Postat av: Stina

Stackare! Börjar nästan känna mig skyldig att jag släpar iväg dig till gymmet. Nåja, igår slapp du iallafall att svettas. Tyvärr kan ju lite styrketräning kan ju få oanade konsekvenser såhär dagen efter, med smärta och sånt.

2007-01-26 @ 10:14:31
Postat av: Lina

det blev faktiskt oväntat bra på gymmet ändå. Jag kände mig inte såå stressad och det var kul och skönt när jag väl var där. Och jag känner det idag men inte så att det smärtar, så ha inte så mycket skuldkänslor stina =)

2007-01-26 @ 19:15:28
Postat av: CJ

Glad blev jag efter att ha läst din blogg!

2007-01-27 @ 11:12:07
Postat av: Lina

Det gläder mig att du blir glad CJ! Skulle inte vara helt fel att höra lite mer av dig också, kiddo... =) Kram!

2007-01-28 @ 19:16:05
Postat av: lina

fast cj, hur hittade du min blogg förresten? =)

2007-01-28 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback