pump it

Idag har jag varit en mycket snällare och bättre person än igår. Jag har fortfarande huvudvärk men det är bättre än igår och kanske på väg att avta (ta i trä).
Däremot har jag inte varit snäll mot min kropp. Min bror drog iväg med mig på body pump. Jag följde visserligen med frivilligt men det var inte direkt glatt.
Jag överlevde dock träningen och det känns nu skönt. Det var hårt som fan och jag gav upp flera gånger om. Ni som varit på body pump förstår mig säkert (och om ni varit på body pump och inte förstår mig så är det något fel på er, sluta vara så vältränade!).

Imorgon är det iaf unga möter unga igen och jag lär vara helt död i kroppen och ha ont överallt, men det känns skönt att veta att man gjort något som är bra för en.

de färsfyllda paprikorna blev goda men lite lustiga när man måste göra dem gillian-style. Trots allt så är jag nöjd med dagens måltid.

Just nu tittar jag på dokumentären om Feministiskt initiativ och den är väldigt intressant faktiskt. Det är synd att en sån bra tanke i slutändan bara blir en kulturelitistisk sörja som pratar om folks rätt till månggifte. Var finns dem med fötterna på jorden och ett arbete inom vården? Istället ser vi Tiina Rosenberg som inte alls bryr sig om kvinnor utan bara sig själv! Nej jag är faktiskt besviken på feministiskt initiativ som kunde varit en sådan bra sak.
Jag är fortfarande en övertygad miljöpartist  =)

nu ska jag titta klart och sedan sova så jag är pigg och ung imorgon till unga möter unga!

puss!


Kommentarer
Postat av: Hampus

Nästa gång får du ta lite mer vikter! Iaf på ben och rygg.

2007-01-23 @ 08:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback