time goes by

Smsade lite med en gammal kär vän idag. Han har betytt så himla mycket för mig genom tiderna och jag tror jag tänker på honom åtminstone varje vecka även om vi inte har kontakt längre så att säga. Han bad om ursäkt för en sak han sa för ungefär fyra år sedan vilket fick mig att tänka på hur tiden flyger iväg.



jag7jag5jag4jag3
jag6jagjag2jag6



Det har funnits så många olika "jag" och så många olika andra som funnits, passerat och försvunnit i stort sett. Man vet liksom aldrig riktigt vad som ska hända och vad som ska vara rätt för en.

Det är rätt lustigt ibland. Hur det blir och vad som händer. Hur man formar sitt liv och hur ens liv formar en. Vilka faser man går igenom och vilka man återbesöker. Vad som alltid fortsätter vara viktigt för en och vad som man aldrig vill erkänna var viktigt.

It's funny how a year can make
So much of only one mistake
All I wanted was the life I planned
But now I understand
Now I understand

I wish I had never known
A heart that beats just like my own
How can one so close become so far away
In just a day


Allt folk man känt och allt folk man slutat känna. Alla man vetat allt om och alla som vetat allt om en själv. Och de av dem som man inte vet ett skvatt om nu och kanske inte ens hälsar på på stan.

Ja vad ska jag säga... vi får väl se vad som händer härnäst. Det ska bli spännande, eller nått =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback