the times they are a-changing

Inte för att skugga gårdagens inlägg om världsbokdagen, och inte för att sprida nyheter som kanske inte nått alla på korrekt sätt än, men för att jag inte vill vara den sista att blogga om det, och för att jag faktiskt kommer bli faster till "det" så måste jag berätta att min bror ska bli pappa. Alltså ska hans fru, Stina, bli mamma och de ska bli föräldrar. Jag ska bli faster och det är inte så illa det heller. Mamma och pappa ska bli farföräldrar. Fast jag har alltid tyckt att det låter bättre med moster och mormor, så jag tror jag ska bestämma att jag ska vara moster istället, för det kommer ju barnet inte ha någon. Platsen som mormor är ju lite tillsatt redan....

Så nu går alla i olika slags dimmor. Stina och Hampus är såklart nervösa och lite lätt chockade, vi andra är i olika stadier av chock men i höga grader av lycka såklart.

Får blogga mer om det när jag faktiskt tror på det och inte bara tror att de hittar på för att se hur chockade alla blir. =)


 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh, vad kul! Hälsa grattis!

2007-04-24 @ 19:19:06
Postat av: Stina

Min idé var att vänta tills magen blev gigantisk och folk började fråga...det hade helt klart chockat mer... men Hampus tyckte det var bättre att bara berätta!

2007-04-25 @ 11:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback