Påsken

Ja idag är väl påsken över, eller i alla fall imorgon. Det gick ju onödigt fort. Det är just för att det går så himla fort som jag inte uppskattar att pynta så himla mycket och så. Nu har jag ju iaf pyntat lite och får väl plocka ner det idag, annars lär det väl aldrig bli gjort.

Påsken har dock fört med sig en del trevliga saker, såsom påskmiddag, påskägg, påskmys och påskledighet. Aldrig fel.

Påskmiddag hade jag med min käre bror och min kära svägerska. Då gav jag också påskägg till dem båda. Sen har jag fått påskägg av min chef på praktiken och även av min mamma å min pappa. Det som jag fick av mina föräldrar var bland det finaste påskägg jag sett någonsin. Det var väldigt stort och väldigt vackert och innehöll massa choklad å andra godsaker utan gelatin i. Hur fint som helst, och ihopplockat av min pappa.


pappegg



Annars har jag mest tagit det lugnt i påsk även om det blivit en redig utekväll och så lite sporadiskt öldrickande, framförallt på Vår Krog på vårväderstorget. Utekvällen begav sig på Rockbaren med ett skönt gäng människor och avslutades på Burger King med en himla massa veggieburgers åt mig =D

Allt som allt har det varit en bra helg med mat, godis, umgänge, träning och myspys. Faktiskt riktigt finemang!

Nu ska jag ligga framför min lilla sovrums-tv och dricka te och äta choklad! Mums!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback